03-9025910

אפקטים באפוקסי

עולם השרפים של האפוקסי. 

אפוקסי צלול המאפשר הרבה אפשרויות גימור שונות. השקיפות של האפוקסי היבד מציגה את יופיו הטבעי של החפצים בתוכו תוך שמירה על עמידות מצויינת. עמידות כל כך טובה האפשרת לבעלי מקצוע להשתמש בו בייצור רהיטים מטבחים ואלמנטים עיצוביים שונים בתעשייה. ניתן לקבל גימור מבריק או מט. ואפוקסי תלת מימדי בעל צמיגות גבוהה המאפשר ליצור איתו דפוסים עבים באפקטים שונים. 

אפוקסי צלול ליציקה

 אפוקסי צלול מתאים לייציקות עד 10 סנטימטרים, קריסטלי ובעל מראה עמוק. לאחר ייבוש סופי הייציקה עמידה מאוד להצהבה בגלל חומר הגלם העמיד ל UV ולכן המשטח עמיד לתנאי חוץ גם. 

אפוקסי 3D

 מוצר בעל נפח וצמיגות גבוהה אשר פותח במיוחד ליצירת צורות מקוריות יחידות במינן. בשילוב עם אפקט מתכת מבריקה ניתן לקבל צורות אפילו יותר מרשימות המדמות מתכת מותכת, מרוקעת או בצורות נפלאות. 

מתכת טהורה

חלקיקי מתכת טהורה כדורית בתוך שרף אפוקסי עמיד לשחיקה גבוה, למראה ומגע של מתכת אמיתי. הפכו כל משטח למתכת בגוונים לבחירה. המשטח יתחמצן, ישרט וירגיש כמו לוח מתכת. ניתן ליישום על גבי כל סוגי המשטחים. בריסוס לקבלת משטח חלק ומבריק כמו מראה או במריחה לקבלת טקסטורות שונות. לשימוש פנימי בלבד. 

ניתנת לליטוש מרגעין 180 עד 4,000 לגימור גס או חלק. זמין ב 10 מתכות יסוד אשר ניתן לשלבם לאינסוף גוונים. 

01 אבץ, 02 פליז, 03 ברונזה, 04 ברונזה, 05 נחושת, 06 אבץ שרוף, 07 פליז שרוף, 08 פליז מושחר שרוף, 09 ברונזה שרופה, 10 נחושת שרופה. 

דילוג לתוכן