03-9025910

אבחון צבעים וייעוץ צמוד לפרויקטים

“שחם-שחמורוב” מציעה אבחון צבעים

וייעוץ צמוד לפרויקטים

חברת “שחם-שחמורוב” המייצגת בישראל את יצרנית הצבעים הבינלאומית SAYERLACK, מגישה ללקוחותיה שירותים מקיפים בתחומי הגימור והצביעה. שירותיה כוללים סיוע טכני בבחירת הצבעים, הספקת צבעים וסיוע בהשמתם. כן מגישה החברה ללקוחותיה גם יעוץ בפיתרון בעיות ספציפיות המתעוררות תוך כדי יום העבודה, כמו כשל בצביעה, ייבוש איטי או מהיר מדי, התאמת הוראות צביעה לסביבה ולמזג האוויר וטעויות בגוונים וכן הלאה.

אחד השירותים שהחברה מתמחה בהם הוא איתור גוונים מדויק והספקת צבעים לפי הצבע שאותר. למשל, אם התבקשתם להכין רהיט מסוים שחלקו מצופה בפורמאיקה וחלקו אמור לעבור גימור בצבע ויש לכם בעיה באיתור צבע דומה או צבע מותאם אחר, ואם פרויקט גדול שאתם מתבקשים לבצע כולל שימוש בצבע שעבורו קבלתם דוגמה מוחשית (חתיכת עץ צבוע), שלא כוללת שום נוסחה או שם צבע או שם יצרן – אתם יכולים לקבל את השירות הזה אצל “שחם-שחמורוב”.

בחברה מצויים קוראי צבע מדויקים (ספקטרופוטומטר – תמונה 2), ומאגרי דוגמאות צבע רביים, כולל קטלוגים ואמצעי איתור וזיהוי של צבעים היכולים לאפיין את הצבע הנדרש לכם בדיוק מוחלט, כולל תכונותיו והרכבו הפיגמנטי. לאחר מכן תוכל החברה לייצר עבורכם את הצבע שאותר עבורכם, בכל כמות ולספק לכם אותו בכל צורת אריזה שתרצו.

מהנדס חיים מילשטיין, מנהל השיווק והתמיכה הטכנית של חברת “שחם-שחמורוב” מסר לנו, שלאור ניסיון העבר, חברת “שחם-שחמורוב” ממליצה לכל יצרן העומד לבצע פרויקט גדול הכולל גם עבודות צביעה, להתכונן לתחום הצביעה יחד עם מהנדסי “שחם-שחמורוב”. לדבריו של חיים, מספר הקריאות שהוא מקבל לאחר ביצוע פרויקטים הכוללים צביעה שכשלה, מוכיח שכדאי היה להתייעץ קודם לכן, לבחון את סוגי הצבעים והתהליכים המתאימים וגווניהם, לערוך ניסויון קצר על סוג העץ שאמור לקבל את הצביעה וגם לבצע בקרת איכות אחר הייבוש  – הכל כדי להבטיח תוצאה איכותית ומפחי נפש שבסופו של דבר גם עולים כסף רב מאוד.

אגב , ובלי שום קשר ל”שחם-שחמורוב”: לאחרונה הגיע למערכת תלונה מיצרן רהיטים שזכה בפרויקט לייצור רהיטים עבור גוף מוסדי באזור הצפון. במסגרת ההנחיות שהוא קיבל, סיפק לו מהנדס הפרויקט שם של צבע מתוצרת יצרן מסוים ואפילו את מספר הצבע הוא קיבל. הוא ביצע את הצביעה בביטחון ו”על עיוור” מפני “שכך אמרו לי”, כדבריו. הצביעה לא הצליחה שכן נוצרו פסים בלתי מוסברים על הרהיטים והצבע האטום שרכש לא היה אטום מספיק, גם לא אחרי שעבר על הרהיטים פעם שנייה.

זו דוגמה לניסיון שחייב להיעשות ולייעוץ שצריך וחשוב לקבל לפני כל פרויקט, מפני שכל עבודת צביעה באשר היא, בעיקר אם היא חדשה ליצרן ולא סדירה (כמו פרויקט), היא בבחינת “ייצור חדש” ו”סיפור חדשש” שצריך להתכונן אליו ולבחון אותו בשבע עיניים לפני שמתחילים לבצע אותו.

למידע נוסף, “שחם-שחמורוב בע”מ”, טל’ 03-9025910, חיים/אפי.

דילוג לתוכן