03-9025910

ערבוב צבעים ממוחשב ב”שחם-שחמורוב”

 ערבוב צבעים ממוחשב ב”שחם-שחמורוב”

חברת “שחם-שחמורוב” בעלת ציוד ממוחשב לערבוב צבעים על בסיס מדללים (סולבנטים) ועל בסיס מים, שבעזרתו היא יכולה לספק צבעים במינון מדויק, בגוון נכון ובכל כמות מבוקשת.

בנוסף ברשות החברה מעבדה כימית, הכוללת גם ציוד לאיתור ואבחון של הרכבי צבעים, הן לפי נוסחאות והן לפי דוגמאות. הציוד הממוחשב מציע פתרונות בכל לוחות הצבעים הנפוצים בעולם – “ראל”, “פנטון” ועוד. כן מופעל במעבדה ציוד בדיקה ובקרת איכות כדי להבטיח, שמנות הצבע המורכבות אומנם עונות על מפרט הלקוח.

אפי שחמורוב, מנכ”ל החברה,  מסביר, כי למעשה החברה שִדְרגה  את מערכות המינון וההספקה שלה בצורה משמעותית, ואיתם גם את איכות השירות.

כן ממשיכה החברה לפתח את תחום הצבעים על בסיס מים מתוצרת SAYERLACK, שהוא אחד ממוצרי הדגל שלה. לדברי מהנדס חיים מילשטיין, מנהל השיווק של “שחם-שחמורוב”, גוברות הפניות של מפעלים, אשר עוסקים בצביעה ובגימור ומעוניינים לעבור לשימוש בצבעים על בסיס מים, בשל דרישות התקן העדכניות, החלות על רהיטים, אשר מוזמנים על ידי גופים ומוסדות. לדבריו, גם בשוק הפרטי גובר השימוש בצבעים על בסיס מים בזכות פשטות השימוש בהם, האפשרות לשמור על ניקיון בסביבת העבודה, העובדה שהם מזיקים פחות, ואיכות הגימור הגבוהה שהם מספקים.

עוד תחום, הזוכה להתעניינות, הוא הצבעים מעכבי הבערה, שגם הם נדרשים במכרזי השוק המוסדי. בתוך מספר שנים, כך טוען חיים מילשטיין, כל רהיט שיסופק למוסדות ציבור יצטרך לעבור גימור רק בצבעים מעכבי בערה.

דילוג לתוכן