03-9025910

צבעים וחומרים חדשים

צבעים וחומרים חדשים וחדשניים ל”שחם-שחמורוב”

חברת “שחם-שחמורוב”, המייצגת את יצרנית הצבעים האיטלקית SAYERLACK, אשר שייכת לתאגיד הכימיקלים והצבעים הבינלאומי ARCH, מדווחת לנו, כי הגיעו למחסניה חומרים וצבעים חדשים, חלקם פרי פיתוח של SAYERLACK וחלקם פרי פיתוח עצמי של חברת “שחם-שחמורוב”. לדברי מהנדס חיים מילשטיין, מנהל השיווק והתמיכה הטכנית של החברה, כל המוצרים החדשים הם בעלי ייחוד.

להלן המוצרים:

*מדלל 328* – זהו מוצר שפוּתַח על-ידי חברת “שחם-שחמורוב” במטרה לפתור בעיות של “שרפת” הברק בצבעים המבריקים, תופעה המתרחשת בימים חמים מאוד. עד עתה נהגה החברה לספק למטרה זו את המדלל המיוחד לקיץ, מדלל 326, אולם עבור מפעלים ומצבעות, בהם שוררת טמפרטורה גבוהה במיוחד בגלל האזור בו הם מצויים, החומרים מהם עשוי מבנה המפעל או העדר מיזוג אוויר, הפתרון המוצע באמצעות מדלל 328 החדש הוא אופטימלי.

ניסיונות שנערכו במהלך הקיץ האחרון במפעלים, בהם הטמפרטורה הפנימית גבוהה במיוחד, הוכיחו, כי החומר מגן בהצלחה על לכות מבריקות – שקופות, לבנות או מגוונות.

*יסוד שקוף TU160* – זהו יסוד שקוף מאוד על בסיס פוליאוריתן, עם תכולת מוצקים גבוהה (50%). מוצר מיוחד זה יצטרף בקרוב למוצרי המדף של “שחם-שחמורוב”, והוא מיועד לענות על דרישת היצרנים למילוי מעולה של העץ יחד עם שקיפות גבוהה במיוחד. חומר זה מתאים לדרישות הגבוהות ביותר לגמר שקוף, מבריק או מאט.

*יסוד לבן TUV 7630/13* – זהו חומר יסוד בעל יכולת מילוי גבוהה במיוחד, עם לובן יוצא דופן ותכולת מוצקים של 72%. הוא תואם את החוקים החדשים של השוק האירופי המאוחד, המחייבים שימוש מופחת למינימום במדללים, כי אין צורך לדלל אותו, שכן דווקא ללא דילול הוא מאפשר מילוי ברמה גבוהה יחד עם גוון לבן מאוד.

למידע נוסף, “שחם-שחמורוב”, טל’ 052-3066690, מהנדס חיים מילשטיין.

דילוג לתוכן