03-9025910

צבעים וחומרי צביעה חדשניים

צבעים וחומרי צביעה חדשניים מתוצרת SAYERLACK

חברת “שחם-שחמורוב” מדווחת על תחילת שיווקן של סדרות חדשות של צבעים, לכות וחומרי צביעה, המגיעות החודש (אפריל) מחברת SAYERLACK, אשר מיוצגת בישראל בלעדית על-ידי “שחם-שחמורוב”. מדובר במוצרים שפותחו בשנה האחרונה בעקבות סקרי שוק וסקרי צרכים שערכה “סאיירלאק” בקרב לקוחותיה וספקיה בעולם כולו.

לדבריו של חיים מילשטיין, מנהל השיווק של החברה והיועץ הטכני שלה, הצבעים החדשים מייצגים דור חדש בפיתוח המוצר, והוא מתייחס לא רק לאיכות ולמראה של הצבעים והלכות אלא גם לתחושת המגע הפיסי עם המוצר הצבוע.

תחום חשוב נוסף שהחברה עומדת עליו הוא הקפדה על עמידה בתקני בריאות. “סאיירלאק” משתמשת בצבעיה רק ברכיבים בריאים על בסיס מים ובפיגמנטים ידידותיים לאדם ולסביבה. כל הצבעים בלתי מסוכנים וניתן להשתמש בהם גם לצביעת צעצועים ורהיטי ילדים ללא כל חשש לפגיעה בבריאותו של הילד. גם הצבעים האקריליים והפוליאוריתניים מיוצרים אך ורק על-פי תקני הבריאות התקפים.

יחד עם זאת, אנו, כמערכת עיתון מקצועי, חוזרים ומציעים ליצרני הרהיטים להתחיל להשתמש בצבעים ובלכות על בסיס מים, ולנצל עובדה זו לקידום המכירות שלהם, למרות שעלות הצבעים הללו מעט גבוהה מזו של הצבעים המסורתיים.

להלן רשימת החומרים החדשים:

**AT48/13** – לכה לבנה דו-רכיבית על בסיס מים לשימוש פנימי; בעלת עמידות כימית מעולה ודרגת קושי גבוהה ומוצעת בדרגות ברק שונות; מיועדת לדלתות ולחלקי רהיטים; איננה מצהיבה ואיננה משנה גוון; חלקה מאוד ונעימה למגע; מתאימה מאוד להתזה, גם על משטחים אנכיים; ניתן לגוון אותה בגוני פסטל בכל גוון מבוקש.

AF78**** – לכה שקופה לשימוש פנימי, על בסיס מים, בעלת תכולת מוצקים גבוהה במיוחד;

מסופקת בשתי דרגות ברק – 10% ו-30%; לכה זו זולה משמעותית מלכות אחרות על בסיס מים.

**AU472/13** – צבע יסוד לבן דו-רכיבי על בסיס מים, מיועד לשימוש פנימי ובמיוחד ל-מ.ד.פ; בעל תכולה גבוהה של פיגמנטים וכושר כיסוי גבוה בשכבות של 150-200 גרם/מ”ר; ניתן לעבוד איתו גם ללא מקשה, אולם אז תכונות החסימה בפני מיגרציה (נדידה של רכיבי הצבע) פחות טובות; ניתן לגוון אותו לפי דרישות הלקוח.

**VS4394** – פטינה שקופה על בסיס מים, המאפשרת גיוון לפי דרישה בעזרת פיגמנטים המיועדים ללכות מים; השימוש בה נפוץ בעיקר לצביעת רהיטים בעלי מראה עתיק.

**AM512/XX** – חומר אימפרגנציה על בסיס מים, מיועד לשימוש חיצוני ובעיקר לדֶקים העשויים מעץ רך, כמו אורן; מכיל ריכוז גבוה של מוצקים וניתן לקבל אותו בגוונים שונים; ניתן גם להתאים את גוניו לפי דרישות הלקוח; עמידותו בשחיקה מעולה והיישום שלו קל ופשוט.

**AZ21/00** – לכה שקופה על בסיס מים, טיקסוטרופית (כאשר מערבבים אותה היא נעשית דלילה יותר) ומיועדת לשימוש חיצוני; משתמשים בה לדלתות, למשקופים ולתריסים; בעלת אלסטיות גבוהה ועמידותה במים ובקרינת UV גבוהה מאוד.

**AZ21/XX** – לכה מגוונת על בסיס מים, טיקסוטרופית ומיועדת לשימושים חיצוניים, כמו דלתות, משקופים ותריסים; האלסטיות שלה גבוהה ועמידותה במים ובקרינת UV גבוהה מאוד; ניתן לגוון אותה לפי דרישות הלקוח.

**SC9882** – חומר יסוד ולכה אקריליים על בסיס מדלל, בעלי דרגת שקיפות גבוהה במיוחד, שומרים היטב על הגוון הטבעי של עצים בהירים.

**TU3** – דור חדש של לכות יסוד, שקופות ודו-רכיביות על בסיס פוליאוריתן; בעלות כושר כיסוי גבוה, התחברות (אדהזיה) מעולה ותכונות ייבוש המותאמות למזג האוויר הישראלי.

**TR4027-XT4028** – חומר מקשר לעצים שומניים דוגמת טיק או עצים ורודים ואדומים, המכילים כמות גדולה של שומנים, אשר יכולים להשפיע על איכות הייבוש ועל כושר ההתחברות של הלכות לעץ.

**TU143** – דור חדש של חומרי יסוד שקופים ודו-רכיביים על בסיס פוליאוריתן; בעלי כושר מילוי גבוה במיוחד; גמישים מאוד ובעלי דרגת שקיפות גבוהה.

**TZ49** – דור חדש של לכות שקופות ודו-רכיביות על בסיס פוליאוריתן, לשימוש פנימי; מוצעות בכל דרגות הברק – מ-10% ועד 90%.

**TZ7090** – לכה שקופה דו-רכיבית על בסיס אקרילי, אשר מיועדת לשימוש פנימי ושייכת לסדרה TZ70 הותיקה והפופולרית במיוחד; דרגת הברק שלה היא 90% ומחירה נוח מאוד; ניתן להשתמש בה ללא חשש כתחליף ללכה אקרילית בדרגת ברק של 100%, היקרה הרבה יותר.

**TZ90** – לכה שקופה על בסיס פוליאוריתן, מיועדת לשימוש פנימי, בעלת עמידות גבוהה ביותר לשחיקה והצהבה; מתאימה במיוחד לגימור רהיטים מוסדיים ורהיטי משרד ומסעדות.

**TZ93** – לכה על בסיס אקרילי, לשימוש פנימי, בעלת שקיפות גבוהה מאוד, דרגת קושי גבוהה ועמידות גבוהה במיוחד בפני שחיקה; היא גם עמידה בפני הצהבה.

עד כאן רשימת הלכות והחומרים החדשים. מחברת “שחם-שחמורוב” נמסר לנו, כי החברה מצוידת במפרטים טכניים מלאים על הרכב הלכות וחומרי הצבע החדשים, כולל הנחיות להכנתם וליישומם. בכל מקרה, החברה מתחייבת להעניק ייעוץ והדרכה להתאמת הצבעים ולשימוש בהם, כפי שהיא נוהגת לעשות כשירות ללקוח על-פי נהליה.

למידע נוסף, “שחם-שחמורוב”, טל’ 052-3066690, חיים.

דילוג לתוכן