03-9025910

תמיכה טכנית לכולם בנושאי גימור וצביעה

תמיכה טכנית לכולם בנושאי גימור וצביעה

מדי פעם מגיעים למערכת “עץ ורהיטים” מכתבים של נגרים ויצרני רהיטים, המתלוננים על שירות גרוע או בלתי מסַפֵּק של ספק זה או אחר. חלק ניכר מהפניות קשור לתחום הצבעים, שהוא כנראה כר פעולה לכל מיני יזמים מזדמנים, אשר מנסים ל”עשות קופה” על גבם של היצרנים ומביאים צבעים שאינם מגובים טכנית או שאינם איכותיים.

יתרה מזו: אנו עדים לא פעם לניסיונות להחדיר לשוק “מותגים” (לאחרונה גם מהמזרח הרחוק), שלא תמיד ברור מי עומד מאחוריהם. לכן, בכל פעם שספקית צבעים משפרת את שירותיה, מן הראוי לציין אותה ולהציג אותה כדוגמה. “שחם-שחמורוב” היא אחת מאלה.

בשנים האחרונות נקטה חברת “שחם-שחמורוב” מספר צעדים לשיפור השירות, כגון פיתוח שירותי המעבדה וציוד המעבדה, שדרוג שירותי הערבוב והכנת הצבעים ומיתוג הצבעים בקופסאות בעלות מראה אחיד. החברה מעסיקה במעבדה לבורנטית מקצועית, אשר מסייעת לכימאים, עורכת בחינות איכות לצבעים ומפקחת על תהליכי עירוב הצבעים עבור הלקוחות, וכן שלושה מהנדסים וטכנאי אחד – כולם כימאים, ביניהם בכירים ובעלי ותק של עשרות שנים בתעשייה.

יתרה מזו: לצד השירות והגיבוי הטכני שחברת “שחם-שחמורוב” מעניקה ללקוחותיה, המשתמשים בצבעים שהיא משווקת (גם במפעלם!), כדי להבטיח את הצלחת תהליך הגימור והצביעה, החברה נענית גם לפניות של יצרני רהיטים, שאינם משתמשים בצבעים שהיא מספקת ואשר נתקלו בבעיה, שאינם יכולים לפתור בעצמם או שהספק שלהם איננו יכול לפתור עבורם.

לדברי מהנדס חיים מילשטיין, מנהל השיווק של החברה, לא פעם נענית החברה לפניות כאלה, שבעקבותיהן מציע צוות התמיכה הטכנית של “שחם-שחמורוב” פתרונות תכליתיים, העונים על צרכיהם של המפעלים הצובעים, לשביעות רצונם.

לכן, אם יש לכם בעיה, או אם אתם מבקשים לשדרג את רמת הצביעה במפעלכם, אתם מוזמנים לפנות ל”שחם-שחמורוב”.

למידע נוסף, “שחם-שחמורוב בע”מ”, טל’ 03-9025910, מהנדס חיים מילשטיין.

דילוג לתוכן