03-9025910

אפקטים חומריים

אפקטים חומריים

שינויים מטורפים של חומר!

עם עשרות אפקטים מיוחדים בקו המוצרים של האקפטים החומריים, ניתן לשנות כל משטח בקלות. החל מכרום מבריק למתכות חיות, מעושנות שרוטות ועתיקות וכלה באבני בזלת, בטון חי, בד ומגוון גדול של חלודות המשלבות פליז, נחושת, ברזל שחור ונירוסטה. והכל בהתזה נוזלית. 

הפוך חומר פשוט כמו MDF לפליז עתיק שהיה חשוף לאלמנטים מספר עשורים. או מתכת למשטח עבודה מבטון מוחלק. גימור מחוספס, חלק משי, גומי וננו.  

גימור אחיד לאורך כל המשטחים – עץ – מתכת – זכוכית – פלסטיק – קירות. 

מתאים לשימוש חיצוני או פנימי. 

כרום – כסף/זהב

גרסה חדשה של אפקט כרום נוצץ יותר ועמיד יותר לשימוש פנימי. הניתן לצביעה על מספר רב של משטחים תודות ליסוד ולכה מיוחדת אשר מאפשרת לאפקט המטאלי להבריק. לתוצאה של מתכת מבריקה מציאותית ועמידה. ניתן אפילו לצבוע זכוכית או פלקסיגלאס לאפקט מראה/מראה עתיקה. 

בנוסף לצבע כרום הרגיל ניתן להגיע לגוונים של פליז, נחושת, ניקל  וכרום שחור. האפקט בולט יותר על מוצרים עם קימורים.

מתכת טהורה

חלקיקי מתכת טהורה כדורית בתוך שרף אפוקסי עמיד לשחיקה גבוה, למראה ומגע של מתכת אמיתי. הפכו כל משטח למתכת בגוונים לבחירה. המשטח יתחמצן, ישרט וירגיש כמו לוח מתכת. ניתן ליישום על גבי כל סוגי המשטחים. בריסוס לקבלת משטח חלק ומבריק כמו מראה או במריחה לקבלת טקסטורות שונות. לשימוש פנימי בלבד. 

ניתנת לליטוש מרגעין 180 עד 4,000 לגימור גס או חלק. זמין ב 10 מתכות יסוד אשר ניתן לשלבם לאינסוף גוונים. 

01 אבץ, 02 פליז, 03 ברונזה, 04 ברונזה, 05 נחושת, 06 אבץ שרוף, 07 פליז שרוף, 08 פליז מושחר שרוף, 09 ברונזה שרופה, 10 נחושת שרופה. 

חלודה

מתכות מחומצנות לאפקט חלודה טבעי. המשטח מקבל את תכונות המתכת המחומצנת, במראה, במגע ובמגנטיות. ניתן להגיע לחלודה אחידה, עם נזילות או עננות. בגוונים שונים של פטינות וחמצון. ניתן ליישום אנכי או מאוזן. לשימוש חיצוני או פנימי. המערכת כוללת עוצר חמצון חזק ולכה אקרילית עמידת שחיקה עם תוספים של טפלון. 

 

קורטן – דמוי חלודה

 אפקט חלודה/פליז מחומצן בצבע, ליישום מהיר ועמיד על מגוון חומרים, לשימוש פנימי או חיציני. לקבלת מראה של מתכת מחומצנת בקלות עבודה ומינימום מאמץ. יש לערבב היטב לפני השימוש. 

מגיע בגוונים AX.01 חלודה כהה, AX.02 חלודה בהירה ו- AX.03 פליז מחומצן.

 

גומי

משטחים  הנצבעו עם האפקט מאופיינים במגע רך ורענן הדומה לעור הרך ביותר. הפאקט מט, עמוק וצלול ונותן למשטח מראה טבעי ומגע מיוחד. ניתן ליישם ישירות על יסוד שקוף, למראה טבעי או על צבע קיים לקבלת משטח רך למגע וגוון בעל ברק נמוך מאוד. 

 

מתכות מבריקות

 מאפקט מתכת אשר, בניגוד לאפקטים דומים נותן מראה מתכתי אמיתי למשטחים – עץ, פלסטיק, ברזל ועוד… האפקט עמיד מאוד המתאים לשימוש חיצוני או פנימי עם או בלי לכה. ניתן לקבל במספר רב של גוונים של זהב, פליז, נחושת, כסף, טיטניום ועוד.

 

מתכות מעוננות/מוברשות

גימור מיוחד אשר מוסיף מראה “שרוף” מעונן נותן מראה תעשייתי לאפקט מתכת הרגיל אשר הופך אותה ל”מתכת” אשר שרדה תנאי מזווג אוויר קשים. האפקט כולל לכה מט לשימוש חיצוני אשר מיוחדת במראה שלה ומספקת הגנה מצויינת ללכלוך. ניתן ליישם את האפקט על כמעט כל משטח בכל תנאי שטח. 

ניתן לקבל את האפקט גם במראה מוברש.

מתכות עתיקות

תוספת אפקט עתיק למתכות אשר נותנת להן מראה עתיק קלאסי. כאילו עברו בהצלחה את מבחן הזמן. לשימוש פנימי או חיצוני על גבי מגוון רחב של משטחים.

מתכות אפקט חלודה

בשונה מהחלודה או אפקט הקורטן הקורטן, אפקט זה מסתמך על תוספות של פטינות למתכת אשר מקנות לה מראה חלוד עם שליטה על האפקט ואופציה ייחודית לשלב סוגים שונים של פטינה למראה חמצון שונה וייחודי. כל זאת מבלי הצורך ליישם מחמצנים וחומרי הגנה. 

לוח כיתה

 אפקט לוח כיתה לרהיטים וקירות, ממיר כל משטח ללוח כיתה מציאותי למראה ומגע. מט ולא הומוגני במראה. משטחים אשר נצבעו ניתנים לכתיבה עליהם עם גיר ולניקוי על ידי מטלית כותנה, בדיוק כמו לוח כיתה רגיל!

אבן מטאלית

 גימור פוליש מיוחד בטקסטורה של אבן מטאלית. אבן מתכת מבריקה המציגה דרך מקורית להגדרה של צבעים מטאלים. 

 

קרח

קריסטליים נוזליים אשר יוצרים אפקט קרח בצבעים שונים, אפקט עשיר בגוונים השונים שלו ובטקסטורה לא אחידה המחקה מראה של קרח. 

דילוג לתוכן